Børne & Ungdomskor

Børne og ungdomskoret øver om onsdagen kl. 15.15- 16.30 i Dragør kirke

Repertoiret er alt fra nye og gamle salmer til, lækker pop, den der med Pil, Sys Bjerre, årstidssange, noget mere du kender og ham der Andreas Odbjerg og meget meget mere! Koret synger primært på dansk med enkelte afstikkere til det engelske.

B og U koret optager piger og drenge fra 3.-8.Kl.  Der holdes ingen optagelsesprøve og det er gratis at være med.

I koret er der stort fokus på sammenhold og fællesskab på tværs af aldersgrupper. Alle kan og skal kunne være med, uanset niveau og erfaring.
Man behøver ikke kunne synge rent - det lærer man til kor:-)

Udover den ugentlige korprøve forventes det, at man deltager i korets aktiviteter. Koret synger ca. 4 koncerter om året og deltager i forskellige arrangementer i kirken så som: 1. søndag i advent, Lucia, dåb, Kyndelmisse, Fastelavn mm.

Hvis man ønsker optagelse i koret, så kontakt korlederen, som også er kirkens organist.
Han hedder Morten og har mail : mop@km.dk & tlf.: 24 84 29 97
OBS: Der er i øjeblikket ikke flere pladser i koret, tag kontakt for at komme på ventelisten, der fyldes løbende op

Børne & ungdomskoret er støttet af Dragør Menighedssamfund

/Morten